Uslovima kupovine i korišćenja određuju se uslovi i odredbe korišćenja internet stranice, odnosno uslovi kupovine proizvoda i usluga na internet stranici teslacentar.rs, uključujući elektronsku trgovinu robom i uslugama koji predstavlja vid daljinske trgovine (u daljem tekstu „Uslovi kupovine i korišćenja“). Na ove uslove primenjuju se Zakon o zaštiti potrošača, Zakon o elektronskoj trgovini, Zakon o trgovini, Zakon o obligacionim odnosima, kao i ostali važeći propisi Republike Srbije.

Prihvatanjem Uslova kupovine i korišćenja, prihvata se i način kupovine i korišćenja usluga. Korisnici su dužni da pažljivo pročitaju Uslove, upoznaju se sa njima i saglase pre korišćenja internet stranice. Sadržaj prikazan na ovom sajtu je vlasništvo PRODAVCA i ne može se koristiti bez prethodne saglasnosti PRODAVCA.

Prodavnica teslacentar.rs radi od 00:00 do 24:00, 7 dana u nedelji. U slučaju tehničkih problema, sajt može biti kraći vremenski period nedostupan, o čemu ćete biti obavešteni. Poručena roba svakog radnog dana u periodu od 00:00 do 24:00 biće obrađena najkasnije prvog narednog radnog dana.Ukoliko koristite teslacentar.rs, odgovorni ste za održavanje i poverljivost svog naloga i lozinke koje ste odredili prilikom registracije na sajtu. Maloletnici mogu koristiti teslacentar.rs uz nadzor roditelja ili staratelja. PRODAVAC zadržava pravo da odbije pružanje usluga, ukine nalog ili otkaže porudžbinu ukoliko utvrdi da su prekršeni Uslovi kupovine i korišćenja. Svaka isporuka se vrši isključivo na području Republike Srbije, a detaljnije informacije o načinu isporuke možete pročitati na linku: Načini dostave

Patronum firma (u prethodnom i daljem tekstu: „PRODAVAC“, „PRODAVCA“ ili „PRODAVCU“) zadržava pravo izmene i/ili dopune ovih Uslova i odredaba u bilo kom trenutku. PRODAVAC će pristupiti izmeni Uslova samo kada je to nužno radi njihovog usklađivanja sa propisima Republike Srbije, promene internih operativnih zahteva, kao i poboljšanja pružanja usluga i efikasnosti online narudžbina. Sve izmene ovih uslova biće objavljene putem internet stranice gde će biti naveden datum stupanja na snagu tih izmena. Izmene se primenjuju samo na nove narudžbine primljene nakon njihovog objavljivanja. Nakon registracije i naručivanja na internet stranici, kupci izjavljuju da su pročitali i razumeli Uslove kupovine i korišćenja, te da su u potpunosti saglasni sa njima. Pravo korišćenja internet stranica nije prenosivo na druga fizička ili pravna lica. Registrovani korisnik lično je odgovoran za zaštitu poverljivosti lozinki gde one postoje.

PRODAVAC zadržava pravo da u bilo kom trenutku, ako to smatra potrebnim, ukine, dopuni ili izmeni bilo koji od navedenih uslova i/ili Politiku privatnosti. Bilo kakva izmena stupa na snagu u trenutku njenog objavljivanja na internet stranici, osim ako nije drugačije određeno.

Odricanje od odgovornosti

U maksimalnom stepenu dozvoljenom zakonom, Patronum d.o.o, njegovi dobavljači ili treća lica pomenuta na ovom sajtu ni u kom slučaju neće biti odgovorni za bilo kakvu štetu (uključujući, ali ne isključivo, direktnu, indirektnu, slučajnu, posledičnu ili specijalnu štetu, ili štetu nastalu usled gubitka profita, podataka ili prekida poslovnog procesa) koja nastaje kao posledica upotrebe, odlaganja ili nemogućnosti upotrebe ovog sajta, sajtova na koje vode linkovi sa ovog sajta ili sadržaja objavljenog ovde ili na drugim pomenutim sajtovima, bez obzira na osnov odgovornosti. PRODAVAC maksimalno koristi sve svoje resurse da svi artikli na ovom sajtu budu prikazani sa ispravnim nazivima, specifikacijama, fotografijama i cenama. Ipak, ne garantujemo da su sve informacije u potpunosti tačne. Dostupnost proizvoda prikazana na internet stranici može se razlikovati od stanja zaliha u maloprodajnim objektima ili magacinu.

Tačno stanje zaliha može se proveriti pozivanjem telefona na 027/225-098 i 027/225-090 ili proverom kod zaposlenih u bilo kom našem maloprodajnom objektu. Sve cene na sajtu iskazane su u dinarima, sa uračunatim PDV-om.

Proces poručivanja robe

Prilikom poručivanja robe, kupac će biti detaljno informisan o sledećim koracima:

• Naručivanje i registracija
• Cena u internet prodavnici i način plaćanja
• Dostava
• Jednostrani raskid
• Prelazak rizika i reklamacija

Naručivanje i registracija

Za naručivanje proizvoda iz ponude internet prodavnice potrebno je da se prethodno upoznate sa sledećim informacijama:

• Uslovima korišćenja
• Obaveštenjima o osnovnim podacima PRODAVCA
• Pravom na jednostrani raskid ugovora i obrascem za raskid
• Pravima i obavezama kupca

Naručivanje putem našeg sajta teslacentar.rs ne predstavlja direktnu online kupovinu, već omogućava kreiranje porudžbine radi dalje obrade. Nakon popunjavanja podataka i slanja porudžbine, podaci se prosleđuju na mejl firme. Operator će vas kontaktirati najkasnije narednog radnog dana kako bi potvrdio porudžbinu i proverio verodostojnost vaših podataka, te vas informisao o mogućnostima plaćanja. Više o načinima plaćanja možete pronaći u odeljku CENA I NAČIN PLAĆANJA.

Nakon odabira jednog ili više proizvoda, korisnik formira korpu i registruje se ostavljajući neophodne podatke za realizaciju kupovine. Opšti uslovi korišćenja internet prodavnice definisani su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i dobrom poslovnom praksom firme.

Teslacentar.rs je veb prodavnica namenjena prodaji proizvoda iz ponude firme Patronum d.o.o. Korisnik je osoba koja koristi usluge internet prodavnice kako bi kupila proizvode ili se informisala o njima. Kupac je dužan da svoje korisničke podatke koristi lično ili da ih poveri isključivo licu od poverenja. Korisnik naručivanjem proizvoda prihvata Uslove korišćenja i saglasan je da će kupovina biti realizovana u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Kupac je u obavezi da potvrdi narudžbinu telefonski pre njene realizacije i prihvati uslove koji se odnose na povrat i reklamaciju robe kupljene na daljinu. Ukoliko kupac ne odgovori na poziv ili ne dostavi ispravan kontakt telefon u roku od tri dana, porudžbina će biti otkazana.

Cene u Internet prodavnici i način plaćanja

Sve cene su izražene u dinarima sa uračunatim PDV-om. Cene na sajtu važe isključivo za artikle iz internet prodavnice i mogu se razlikovati od cena u fizičkim prodavnicama. Patronum d.o.o. zadržava pravo izmene cena bez prethodne najave, osim u slučaju proizvoda na akciji ili sniženja koji su posebno označeni. Iako se trudimo da cene budu redovno ažurirane, moguće su greške. Iz tog razloga naše osoblje kontaktira kupce nakon svake porudžbine kako bi izbegli neprijatne situacije.

Načini plaćanja:

Gotovinsko plaćanje:

Gotovinom isključivo u dinarima – lično u maloprodajnim objektima ili kuriru prilikom dostave uz prethodno izvršenu uplatu. Uplate možete izvršiti na sledeće račune:

• 160-6000001960612-02 Banca Intesa A.D. Beograd
• 200-3799840101792-73 Banka Poštanska Štedionica A.D., Beograd
• 205-0000000535902-60 NLB Komercijalna Banka A.D. Beograd
• 325-9500700211328-09 OTP Banka Srbija A.D., Novi Sad

Plaćanje debitnim karticama svih banaka:

• VISA
• VISA Electron
• Maestro/MasterCard
• American Express

Plaćanje čekovima građana:

Do 12 meseci (isključivo po maloprodajnim cenama).

Plaćanje kreditnom karticom Intesa banke:

Na 12 rata (isključivo po maloprodajnim cenama).

Plaćanje debitnom karticom DINA Poštanske štedionice:

Do 6 meseci (isključivo u maloprodajnim objektima).

Administrativnom zabranom na 12 meseci uz primenu maloprodajnih cena

Preduzeća sa kojima imamo sklopljene ugovore za kupovinu putem administrativne zabrane i koja koriste druge privilegije koje firma nudi su:

• Kompanija LEONI Wiring Systems Southeast – LEONI Srbija
• Sindikat Gvozdeni Puk (vojni sindikat) sa sedištem u Prokuplju
• Neško Mihajlović PR proizvodnja od plastike i kesa Pejkovac
• Sindikalna organizacija KPZ Niš Milke Protić
• Predškolska ustanova: „Prva radost” iz Žitorađa
• TZR Recycling Industry D.o.o iz Merošine
• Nacionalna služba za zapošljavanje iz Prokuplja
• Soylemez rubber & plastic D.o.o iz Žitorađa
• Nacionalna služba za zapošljavanje Niš
• Sindikat zaposlenih u zdravstvu i socijalnoj zaštiti-Srbije iz Doljevca
• Srednja škola iz Žitorađa
• Nezavisni sindikat Policije iz Žitorađa
• Opština Žitorađa
• Narodna biblioteka Žitorađa

Plaćanje pouzećem

Dostava 

Sve informacije o dostavi dostupne su na linku Načini dostave

Jednostrani raskid ugovora

Procedura za odustanak od kupovine u zakonskom roku: Poštovani kupci, prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 88/2021), kupovina preko našeg prodajnog internet sajta smatra se prodajom na daljinu. U slučaju prodaje na daljinu, Zakon ustanovljava pravo kupca da odustane od ugovora (kupovine) u roku od 14 dana od dana kada je primio proizvod (Član 27. Zakona). Kupac prilikom odustanka ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje od kupovine. Odustanak od kupovine može se dogoditi iz različitih razloga, poput neodgovarajućih karakteristika proizvoda, neispravnosti, ili bilo kog drugog razloga važnog za kupca. Kupac nije u obavezi da obrazloži razlog vraćanja. Kupac nema pravo da odustane od ugovora u slučaju isporuke zapećaćenih audio, video zapisa ili računarskog softvera koji su otpečaćeni nakon isporuke (Član 36. Zakona).

Kupac ima pravo da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili raskid ugovora u sledećim slučajevima:

• Kada nesaobraznost ne može da se otkloni popravkom ili zamenom u primerenom roku.
• Kada prodavac nije izvršio popravku ili zamenu u primerenom roku.
• Kada popravka ili zamena ne može da se sprovede bez značajnijih nepogodnosti za kupca zbog prirode robe i njene namene.

U skladu sa Članom 34. Zakona:

• Kupac je dužan da trgovcu vrati robu u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Kupac snosi isključivo direktne troškove vraćanja robe.
• Kupac je odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na neadekvatan način koji prevazilazi ono što je neophodno za ustanovljavanje prirode, karakteristika i funkcionalnosti robe.

U skladu sa Članom 33. Zakona:

Trgovac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća ili dok kupac ne dostavi dokaz da je poslao robu trgovcu, u zavisnosti od toga šta nastupa prvo. Vraćena roba mora da sadrži sve elemente koje je kupac preuzeo prilikom isporuke: proizvod, pripadajuće delove, kompletne dokumente, uputstva, originalno pakovanje i transportne elemente. Proizvod mora biti bez fizičkih oštećenja, očišćen od tragova korišćenja i uredno spakovan. Naša firma ne može da snosi odgovornost za oštećenja robe nastala nestručnim, ili nenamenskim korišćenjem isporučene robe. U tom slučaju, kupac će biti u obavezi da nadoknadi nastalu štetu. Kupac robu može vratiti kurirskom službom ili je može lično dostaviti na adresu: Toplički heroji 46, poštanski broj 18412, Žitorađa. Osetljivu i lako lomljivu robu kupac je dužan osigurati od oštećenja.

Po prijemu vraćene robe, ovlašćena lica naše firme detaljno će pregledati sve elemente kako bi utvrdila ispravnost proizvoda. U slučaju da je roba vraćena kao neispravna ili oštećena, kupac će odmah biti obavešten radi rešavanja problema. Za slučaj da je roba ispravna i neoštećena, novac će biti uplaćen na tekući račun u banci po izboru kupca ili poslata poštanskom uputnicom na navedenu adresu.

Pravo na saobraznost i garanciju nije moguće ostvariti u sledećim slučajevima:

• Ako je do oštećenja ili kvara došlo tokom transporta nakon naše isporuke.
• Ako je do oštećenja ili kvara došlo zbog nepravilne montaže.
• Ako je do oštećenja ili kvara došlo zbog nepravilnog održavanja.
• Ako je do oštećenja ili kvara došlo zbog neispravnih električnih instalacija, nestabilnog napona ili strujnog udara.
• Ako je do oštećenja ili kvara došlo usled viših sila (poplave, zemljotresa, požara, udara groma i sl.).
• Ako je kvar posledica istrošenosti uređaja.
• Ako kupac nije poštovao proizvođačke uputstva i preporuke za upotrebu proizvoda.
• Ako su korišćeni neodgovarajući ili neoriginalni potrošni materijali, punjači, strujni adapteri ili kablovi koji nisu isporučeni uz proizvod.
• Ako je proizvod mehanički, hemijski ili na drugi način oštećen nakon kupovine.
• Ako je proizvod oštećen zbog popravki od strane neovlašćenih lica ili zbog upotrebe neodgovarajućih delova bez saglasnosti trgovca.
• Ako je proizvod oštećen zbog preteranog radnog opterećenja ili korišćenja van parametara preporučenih od strane proizvođača.
• Ako su korišćeni softveri ili priključni proizvodi koji nisu autorizovani od strane proizvođača ili prodavca.

PRELAZAK RIZIKA i reklamacija

• Rizik slučajne propasti ili oštećenja robe do trenutka predaje robe potrošaču ili trećem licu koje je odredio potrošač, a koje nije prevoznik ili otpremnik, snosi prodavac.
• Rizik slučajne propasti ili oštećenja robe posle trenutka predaje robe potrošaču ili trećem licu koje je odredio potrošač, a koje nije prevoznik ili otpremnik, snosi potrošač.

Ako je potrošač raskinuo ugovor, ili tražio zamenu robe iz razloga što roba koja mu je predata nije saobrazna ugovoru, rizik iz stava 1. i 2. ne prelazi na potrošača. Ako predaja robe nije izvršena iz razloga što potrošač ili treće lice koje je odredio potrošač, a koje nije prevoznik ili otpremnik, bez osnovanog razloga odbija da primi robu ili svojim ponašanjem sprečava isporuku, rizik iz stava 1. i 2. prelazi na potrošača istekom roka za isporuku, odnosno u roku od 30 dana od dana zaključenja ugovora ako rok isporuke nije ugovoren.

Reklamacija:

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (u daljem tekstu: Zakon), prodavac odgovara za nesaobraznost robe u roku od 2 (dve) godine, počev od datuma kupovine. U slučaju kada je rok trajanja, odnosno važenje garancije koje je navedeno na proizvodu, duže od onog predviđenog propisima Republike Srbije, primenjivaće se pravo koje je povoljnije za kupca, odnosno važenje i trajanje garancije.

Garancije ne pokrivaju mehanička oštećenja nastala nepravilnim rukovanjem i ne ograničavaju se na sledeće: rezove ili ogrebotine, oštećenja izazvana udarcima ili nezgodama. Ove garancije ne važe ako su se proizvodi koristili u vlažnom okruženju (isključujući proizvode namenjene za spoljašnju upotrebu). Takođe, garancije ne pokrivaju posledična ili slučajna oštećenja.

Da bi reklamacija, odnosno garancija, bila valjana, potrebno je pridržavati se posebnih uputstava za upotrebu i održavanje za svaki proizvod.

Napominjemo da period saobraznosti artikala koji se smatraju potrošnom robom može biti kraći od 24 meseca. Period saobraznosti za takve artikle iznosi 6 (šest) meseci, ukoliko proizvođač nije drugačije propisao. Za ostale detalje o reklamaciji pogledajte na linku Pravilnik o zaštiti potrošača